måndag 19 september 2011

Nattsvarta helvete å eländes elände ¡¡

Den kalla, blöta å blåsigt fisketuren slutade med..ja va tror ni!? -fetfiasko! Inte ett pet på grejerna trots att jag körde löja...suck! MEN jag upptäckte nått annat skit också!!- Alla mina bilder utom de senaste på Bloggen har försvunnit och ersatts med nå jävla trianglar med utropstecken i!! Vafan?? Nån annan som råkat ut för det? Vart kan man vända sig och fråga vad som hänt? Kam man Maila blogger å fråga å vad e adressen isåfall? Nån dom vet??? Fan jag befarar de värsta... Jag laddade ju på blogger appen på telen innan jag som nu kör blogger-android som verkar stabilare . Den andra appen tankade automstiskt in ALLA bilder från Bloggen in i telen av nån anledning... Jag tyckte de va onödigt åt ha skiten där så jag raderade dom från telen och avinstallerade bloggerappen...Har en känsla att detta kan ha med bildförsvinnandet att göra? Eller ? Fast jag tycker att Blogger måste ju ha egna servrar där allt läggs upp å sparas ... Nåväl nån som har nått tips på vad som kan ha hänt? Eller vart jag kan vända mig?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: