måndag 3 oktober 2011

Njä int blev de nån Storfan ikväll heller ...

..men i helvete jag ger mig inte! Blev totalt 3 returer ikväll, samtliga på blåsilver strikar, både på yta och rigg 10 meter. De va väl själve Fan att de inte ska gå att lura nån större!! De är nu 12 grader i ytan så man tycker ju att fanskapen ska kliva upp mot ytan å käka snart igen... De lustiga är att de tycks finnas en gräns på ca 15 meters djup där de står ofattbart mycket fisk. Har harvat med riggarna där och man ser återigen ofattbart mycket fisk stiga å titta på riggarna men icke att dom hugger inte! Sällan de hugger under 10 meter på denna sjö tycker jag.. Kanske beror på sikten därnere? Ja inte vet jag...de enda jag vet med säkerhet är att Johnny Storfan aldrig ger upp! Förr eller senare kommer brutalhugget...hoppas jag !
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: