onsdag 11 april 2012

Attityd i dräparn!

Yääh! Fire in the hole! Nu bröts tystnaden i glesbygden så till å med äckelvargen drog härifrån (förhoppningsvis!) Bytte hårdrocksspelare och högtalare i dräparn och jävlar vilket ös de blev! Bytte Pioneeren mot en Alpine och bara de blev en jävla skillnad! Sen slängde jag upp dom uråldriga blaupunktsjävla högtalarna i luften och gjorde en sån där fotbolls-bissakletas....hm..hur fan de nu stavas, och sparkade skiten långt åt helvett och ersatte med ett par små men förbannat ettriga JL 2 vägare.  Det är skillnad på grejjer å grejjer vill jag påstå! Nu är de bara att lira och bättra på tinnitussen i sommar! Hm..egentligen räcker ju soundet till som de är nu med råååge meen vafan..attityd är fränt...undras om de inte åker in en fet Sub också när jag ändå håller på...menar- ska de va ska de va! ;) Vi HÖRS i sommar hedningar! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Fredde sa...

Hahaha. Bajsokletas... Skulle se dig göra en sån... :-) Skulle förmodligen bli samma resultat som om jag skulle göra det... 6,8 på richterskalan och halva Storsjön på land efter en tsunami...

Mooseater sa...

Haha... skulle ha sparkat ner junket till hälsingland så har jag kunnat pula in det i styrpulpeten, enda gången man hör nåt i den ändå är ju när motorn lägger av.