måndag 4 juni 2012

Black Beast !


Nu snackar vi attityd! Vi snackar brutalityyy! Vi snackar om de bästa av de bästa!
VI SNACKAR FÖRSTÅS OM LORENTS MARINPRODUKTER och framförallt- LMP`s brutala BLACK BEAST PARAVANER!


Härom dan blev jag äntligen ägare till 8 av dessa skönheter som jag sneglat länge på! Det var inte bara jag som gjorde slag i saken utan några av mina allierade ville också ha de bästa av de bästa, de coolaste av de coola,  så vi gjorde en fetorder ihop på dessa brutala Black Beast Paravaner + lite annat fränt.


Igår testkörde jag mina under fiskepasset. Jag körde således 4 Black Beast på varje sida storfandräparn och de gick hur bra som helst! Jäääävlar vilket drag de var i dom! Inga problem att köra dom långt ut från båten! Testkörde från 1,5 till 3 knop- Nemas problemas, dom gick lika bra i alla farter! Verkligen riktigt skitbra stuff vill jag påstå! Rekomenderas verkligen ur djupet av min svarta själ! Min Black Beast-själ...höhö! :)


Stort tack LMP för trevlig affär!!!
Ett extra tack också för kepsen och för T-shirten med fränaste texten ever, höhö! :) :)



Inga kommentarer: