torsdag 21 juni 2012

Precis som innehållet i burken känner jag mig!

Som en sladdrig urlakad gurkajävel  alltså. Magjäveln/ gallafan från helvetet har gjort sig påmind igen genom ett gigantiskt anfall i förrgår natt och de sitter i än... Fii fään ja jävla brutalt megaless jag är! Alldeles jävla orkeslös och ont deluxe trots medikamenter som doktor doktor skrivit ut. Kände mig skaplig för ett tag sen så jag tinade upp lite megajävlastora löjor och packade spön å skit bilen och tänkte bege mig på sjön.... Skulle baaara äta lite middag innan...Dumt beslut! Mycket mycket dumt beslut! Efter en kubik köttbullar å spagge slog ju lagen om all jävlighet till igen och jag blev dålig de luxe igen... Magjävel! Sängläge ett tag nu då så får jag se om jag lyckas åka ut sen... Suck!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det var kanske dumt att äta en kubik köttbullar när man har åt gallan?

Anonym sa...

Jaa verkligen ... men de tycks int spela nån roll vad jag äter just nu...:/

// Johnny