söndag 9 december 2012

Under skummet fanns ett golv...

...som också lutar en aning... Dock mindre än de som var innan så blir de ett plattåbygge blir de iaf en minimal upphöjning på nån centi bara... "Innergolvet" kändes också lite mjukt i bak kant. Möjligt att jag var lite brutal med tigern eller så är de lite mjukare där bara. Svårt att säga just nu för de är så mycke bööös ivägen. Jag undrar om de är själva skrovet eller en "innergjutning" man ser...hm ? Saken undersöks vidare imorrn. Nu gör jag kväll.

Kvällens andra tips: När golvet är uppsågat i kanterna med tigern, använd kofot för att bryta bort de och skummet! De gjorde INTE jag utan jag bröt svor å bände med kniv å mejsel = onödigt slit! De satt utav helvete så ett ko-ben hade lätt halverat tiden. Nu är jag en bit på väg iaf och jag ser redan nu vilken enorm skillnad de kommer att bli! Över å ut för ikväll!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: