tisdag 29 januari 2013

Dart Vader

Har inte blivit så mycke gjort på dödsmaskinen sen förra inlägget. Varit halvrisig å jävlig av nån brutal förkylning av satanistisk karraktär. Lyckats knega med massa alvedon i kropp och lekamen men sen på kvällarna har man ju sett ljuset...tunneln...hört änglamusiken... Men ikväll gjorde jag en plastoffensiv igen. Fan jag körde på patrull igen... De satans innerskrovet lutar ju i förhållande till ytterskrovet så det är slut i helvete att hitta bra refetenspunkter så de blir lika på båda sidor. Hade varit betydligt enklare att bygga 2 separata plattåer där bak istället för helt golv men vafan...de känns fegt ;) De ska jävlas lite så man vet att man lever så jag bygger vidare som jag tänkt. Har iallafall skaffat bättre skyddsutrustning nu... Hurra äntligen, säger min enda hjärncell som numera åker rullstoll motsols... ;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Fredde sa...

Fan för körfylningar! Åkte på en sån för nån vecka sen. Men grabben! Skyddsutrustning inkluderar skyddsmask. Ska du inte ha en sån också? :-)