söndag 10 mars 2013

Dräparn just nu!

Fan i storhelvete gick jag int å krossa telen häromsistens! Först bada jag telefan i skithusstolen men lyckades återuppliva den, men sen då lyckades jag krossa den brutalt och skoningslöst så den dog ihjäl på riktigt. Har således inte kunnat blogga nått alls eftersom jag haft en hedenhösreserv hittills. Men nu har jag skaffat nytt krossobjekt så jag slänger iväg lite bilder på dräparn. Har klätt väggar med likadan plywood. Ser ni dom små runda hålen på plattorna? Jag limma/ skruva dit skiten och borrade sen massa hål och sen fyllde jag tomrummen bakom skivorna med fogskum. Överblivet skum letar sid ut genom hålen alltså istället för att spränga ut skivan. Bara att skära av sen. Bilderna skildrar bygget för ett par dagar sen. Därav allt slipdamm. Nu idag har jag lagt på ett lager plast/matta på väggarna för att försegla (glömde ta bilder) och nästa moment blir 2-3 lager plast/matta på golvet (läggs i en följd). SEN är de dags att finsjustera lite, finslipa och sen måla å sätta lister! De tar sig sa pyromanen! :)  Jag har också tänkt om vad beträffar durkplåt som var tänkt.. Tror jag satsar på en rejäl gummimatta där bak (finns svarta som ser ut som durkplåt). På så vis kan man ju ta ur skiten nångång ibland å skura av den till skillnad mot fast alu. Så är tankarna nu iaf...får se om jag kommer på annat innan jag e klar. Bra som fan blir de iaf! :) :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: