måndag 20 maj 2013

Bilder från fisket

Blev ca 10 röding för min del. 2 blev middagsämne och resten simmar vidare...utom en som vände buken åt fel håll och dog ihjäl. Den dog fanimej två ggr fresten för en mås tog den sen... Vicken jävvvla otur liksom! ;-)
Nya bataljer stundar. Idag beställer jag en autopilot från Lmp. Dräparn från helvetet kommer att bli optimal då. Fan va grymt nöjd jag är över att jag byggde om den i vinter. Det blev en helt ny båt vill jag påstå!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju helt överlägset ut det där! Kul att båten fungerar så bra. Schait fiske!

Anonym sa...

Hur länge har du och Harladsson varit ett par?
börjar det inte bli dax för ringar snart,

Lycka till med Fisket i alla fall annars.

Fredde sa...

Komplett blir den inte förrän jag äntrar skeppet :-)