fredag 11 juli 2014

Bloggningen har blivit lidande..

...pga att bloggappen Blogger slutat fungera. Bytte nu till betalversionen och nu verkar de funka...ett tag.

Är i Söderhamnstrakten och härjar med storfandräparn. Mycket har hänt- som vanligt- och jag får göra en resum'e på det sen när jag kommer hem, alternativt köra iväg lite random stories på kvällskvisterna.

Målet för resan är att få en lax och en gös. Gösen är kirrad men laxen har jag jagat i tre dar i havet...utan framgång. Igår var jag 24 sjömil rätt ut på havet... De var fanimej lite kusligt faktist att inte se land nånstans. Jag kommer skriva mer om laxfisket sen, och då bla om när jag höll på krocka med ett fartyg, NÄR jag krockade med en brojävul å krökte masten på båten, blodutgjutelsen ombord när jag boxade till filekniven som låg dolt i båte etc etc... Jag kommer också berätta om lynchmobben med basebollträn som kom å trodde jag höll på sno en båt i mörkret när jag tog upp båten på trailern... Som sagt- de händer alltid grejjer omkring mig...;-)

Håll tillgodo med lite random bilder så länge så kommer det stories inom kort!

Inga kommentarer: