lördag 6 september 2014

Ajm back!

Uuuuh de var hårda bud förra helgen precis som jag befarade. En kraftfull tvådagars påminde mig i veckan att man inte är 20 längre. Uuuh! Men nu har jag (nästan) hämtat mig och idag skulke jag ut tidigt på sjön.... Jojjo! Som vanligt gick de väl åt helvette då jag efter ett o
Par hundra meter tappade styrningen totalt. Jävla tur jag hade med hydralolja ut! Fick till så pass mycke styrning så jag tog mig in iaf och sen vart de operation våldsmeka och leta vart fan de läkte. Tillslut visade de sig att de var en ändskruv på styrhuset som gängat upp sig... Skitgrejjer! For sen ut och slaska ut lite spön och nu slöåker jag bara för att testa styrningen. Fanskapet funkar men jag hör att pumpen till autopiloten kvittrar lite nu å då så de lär väl va nån luftskvätt kvar misstänker jag. Får se hur länge jag harvar på. Verkar stendött.

Inga kommentarer: