torsdag 23 oktober 2014

Storfan mot cancer


Igår hade jag fått ett paket utan avsändare. Jag öppnade paketet och tänkte - vafan tyg? Hmm...en tröja? Vecklade upp tröjan och...ahaa! - då förstod jag vart den kom ifrån!
Som bekant samlas de ju in pengar till cancerfonden av ett gäng trollingfiskare här uppe som bildade en tävling som just heter "Trollingfiskare mot cancer" där alla intäkter går oavkortat till cancerfonden och Tobiasregistret. 
Dom säljer även tröjor, klistermärken och mössor för samma ändamål. Jag tänkte köpa en tröja för sakens skull men gillade inte själva modellen när jag såg dom. Jättefina tröjor i sig men jag har en sjuk läggning och verkligen hatar krage på tröjor och dessutom vill jag bara ha tröjor i samma färg som min själ - Svart! .
MEN, så en kulen sensommarkväll skrev Mikael Per Åke Norrman att han skulle fixa en svart Storfan specialeditiontröja med attityd åt mig , och tillsammans med Kenneth Svensson på thorgerzon reklam skapade dom tröjan jag fick idag.
Först blev jag förvånad över paketet i sig, sen förvånad över själva tröjan och mest förvånad och överraskad blev jag när jag vände tröjan och fick se ryggmotivet!! Haha! 
Stort TACK gubbar!! 
Spana in http://trollingmotcancer.se/ och bidra ni med. Cancer är vi alla drabbade av på ett eller annat sätt...om inte annat kommer vi bli!


En STOR eloge till er som startade och driver insamlingen! 
Fuck cancer!



Inga kommentarer: