tisdag 30 juni 2015

Roddar inför Hallen





Tog å brotta fram storjävlatävlingshåven al'a teleskop-bli-lång-så-inåthelvete! Ska då fan missa en eventuell godkänd pga håvmiss int! (vilket jag naturligtvis isåfall skyller på gasten)  Nä fyfan...våldsdrilla in fanskapet i ljusets hastighet å sen bara: KA-LAAFFS! Brutalslaska håven i 200 blås rätt över fisken ba! Inget fjask liksom! ;)

Förutom att ta en romantisk svängom i sommarnatten med håven har jag marinerat lite kadaver idag som gasten ska få grilla medans jag tar en byxljummen öl i solskenet imorrn kväll. De finaste tävlingströjorna har fått kragarna stärkta och blivit strykta och vikta av gasten. Ja..nästan iaf...jag har iaf lagt fram dom å väntar att min odåga till gast ska komma hit å göra det men nähäddå..allt ska man behöva göra själv...hmpff! Den armskodde gasten prioriterade att fixa bromsarna på sin bil istället.... Bah! Går väl å motorbromsa hårt och brutalt istället. Från 5an till 1an rakt av ba! Fyfan, stoppa på 10 meter liksom! Sen om de flyger lite skrot ur växellådan gör väl desamna...värre äre ju me mina finaste gå-bort-tröjor som int har blivit strukna än... Dagens gastar...dagens gastar...

Inga kommentarer: