onsdag 23 december 2015

Tomtens hämnd

Ja så är den åter här...skitjulen från Nasarets grundare och hans 17 lärjungar. Jag sitter här i kompjutorns dunkla sken och sörplar på en Tomtens hämnd av det våldsammare slaget *hurrrv* och blickar tillbaka på året och ser att...vafan det var ju en evighet sen jag bloggade!?! Vafan lixom! Det har ju som alles runnit ut i öknen detta... Varför? Tja...för det första är man ju lat av naturen och för det andra så...hm... Ja de vette fan. Det är ju inte så att man lider brist på bloggmaterial direkt så brutalt jävla otur jag jämt har. Nåt händer ju dagligen och sånt som aldrig händer andra händer ju mig desto fler gånger, Som på kneget tex, inom loppet av några veckor lyckades två glaskaffepannor explodera full i kaffe. Den ena jättevarma pannjäveln exploderade mitt över mitt ben så jag fisk allt kaffe över låret... Den andra pannan dito men där tog foten hela smällen - the smell- och det blev en sjuhelvetes burn damage - Jo man tackar ja! Hur stor är sannorlikheten att det händer EN gång? och tänk er då TVÅ gånger... Välkommen till min värld! 

Nåja, gråt inte över spillt kaffe som di lärda säger... MYCKET har som sagt hänt sedan förra inlägget och det är omöjligt att skriva ner allt - så mycke cyberspejs finns int så det skulle räcka... ;)  Men för att börja där jag slutade sist kan jag ju berätta hur Hallentrollingen slutade... Åt det berömda storhelvetet förstås! Men jävligt kul hade vi! Vi brottade upp 4 tävlingagodkända totalt vilket gav oss plats nr 18 i fiaskolistan. Naturligtvis skyller jag allt på gasten som höll på med allt annat än att fiska. Bilderna nedan talar för sig själv... Låt oss analysera detta under en klunk Tomtens hämnd... *HURRRV DEN DROOOG!*


 Jo... denna position hade gast`n under större delen av tävlingen. Vilken sjuk människa tar med sig ett TON porrblasker ut på sjön?! Jo...min gast såklart...


Satt han int på babords befläckade säte och läste syndernas bibel stod han och besudlade aktern medans jag knöt min feminina näve upp i luften och skrek - KROSSA PORREN, KROSSA PORREN! 

När han till sist insåg allvaret i mitt budskap blev han fjortisvrång och gjorde myteri trots att jag hade tydliga anslag ombord som talade om att rusdrycker icke får förtäras ombort.


SIIITUATION Stockholm....SIIITUATION Stockholm... Missären var ett faktum... 

När så äntligen en liten sardin högg hörde man ett KNÄCK följt av en (nu högljudd och glad) gast som tjoade: VICKET JÄVVLA MOTHUGG!!! SATAN TJOFLÖJT!  
Mmm...när han sen vevade upp fick vi ett skelett...fiskköttet var visst kvar i sjön...
Jag funderade då på ett enklare arrangemang av kölhalning men så kom jag på att det stod i tävlingsreglerna att mäskning ej fick förekomma så... ;)

Nä nu ska jag ta mig en liten agressiv Tomtens hämnd igen och kanske vråla lite julsånger utöver natten för grannarna...höhö.

God Jul på er iaf därute, buksvågrar, hedningar och annat löst folk önskar eders Johnny Storfan, samhällets stöttepelare nr 1 :) 

Inga kommentarer: