måndag 22 februari 2016

Ett ytterst oväntat paket!

Haha idag fick jag ett ytterst oväntat paket! Jag trodde först det var nåt skit från kina igen men när jag hämtade ut paketet på ica och såg adressen så... Watta fakk?!? Det var inte från kina. Denna gång var det ett paket av klass! Av ÄDLASTE klass dessutom! Det var korv av finaste socitetsslag från ett charkuteri från mörkaste småland.

Avsändaren var en Fredrik, troligen Karl-Bertil Johnnsons (från tv på julafton) okände tvillingbroder. En tvättäkta vääälgööraree, en folkhjälte tillika en samhällets stöttepelare likt mig själv.

Vad ska man säga?! Jag är rörd så tårarna kommer! Visserligen beror nog själva tårarna på att jag lyckades kleta grankådsalva i ögat nyss men ändå! Vilken kompis! Vilken superhero! Vilken fin medmänniska i samhället! :)

TACK du okände Karl-bert....eh.. VälgörarFredrik från djupaste Småland! En dag skall Storfan återgälda denna enorma generositet...hm stavning på det? Du är en hjälte! :)

Gnom gnom gnom :D

6 kommentarer:

Team daiwa accudepth sa...

Puttsa upp fin skorna o kamma mitt bena.för det är fin korv du ska äta.
Hoppas det smakar.
Var lite orolig att du hadde deppat ihopp totalt.
Hoppas det hjälper med korv vitaminer mot vinter kräksjukan.
Fredde

Team daiwa accudepth sa...

Puttsa upp fin skorna o kamma mitt bena.för det är fin korv du ska äta.
Hoppas det smakar.
Var lite orolig att du hadde deppat ihopp totalt.
Hoppas det hjälper med korv vitaminer mot vinter kräksjukan.
Fredde

Johnny Storfan sa...

Dämn dude! Vilka korvar!! Tror du får vara min korvlangare framöver sommarn! 😀 Grillade rammslökkorven och ostkorven i helgen och satan va god asså! Kärringen käka hotdog så jag tog en sån på slutet också men höll ju fanimej på spy. Isch, aldrig mer lågbudgetkorv!
Tack som fan mannen! 😀

Team daiwa accudepth sa...

hehehe jag bockar mig för det omdömmet. ska meddela korv tanten detta.

du vet man bjuda på den första omgången. sedan är du fast i träsket. korv-tjack av bästa kvalite. det är dyra prylar måste smuggla dom till dig så inte polisen får nys om dom.
funderar på o svetsa in dom i en gammal skotertank. så inte polishundarna får vittring. hehehe.
vill du bli min langare i norrland.hehehe

kul att det smakade bra. va lite rädd att en så framstående korv-konnässör som du
bara vill ha hemgjorda älgkorv o finaste sortens falukorv från falun..

bara säg till så fixar jag en leverans med korv. blir det en lastbil säg till 1 dag innan du vill ha dom.. hahaha
ät o njut..fredrik..

Anonym sa...

Tror du dött av korvarna du fick ???

Lever du ??

Anonym sa...

Lever du ?????????????
Inga kommentarer på länge ????????