lördag 13 augusti 2016

Det blev en frukostpåse...

...med 4 nya dräpare och en balja femstjärning kaffe hos på Yms igår innan avfärd. Jag var ju som tvungen att köpa lite mer fiskegrejer bara för psykets skull då hu som bestämm gav ordern - ARCHTUNG UNDERSÅTE- Idag ska vi på ikea Valbo- VERKSTÄLL GUBBJÄVEL! (åsså peka hon med hela handen) . Suck jämmer och missär...

Well, väl där på ikea så gick det rätt fort. Det var nog det minsta ikeavaruhus jag sett ever! Fast jag klagar inte, läs igen; det gick fort igenom... ;-)

Efteråt inmundligade vi lite stampade kor me hörselkåpor på Mcdonalds och sen började vi färden mot axmar där vi tänkt stå på ställplats inatt. Men se nää då, klart det skulle jävlas! Dom hade ju nå jävla konstiga blockmongo uttag i stolparna som int våran sladd passade på. Eller ja, blockmongo å blockmongo...men det var sån där handskekoppling och min jävla adapter ligger ju naturligt vis i båten 30 mil bort.  Nåväl lite skrik vrål och omoget användande av könsord så for vi vidare och hamnade tillslut vid Sandarne båtklubb inatt. Kanonställe med mycke elstolpar så vi ställde oss lite för oss själv längst in och skulle koppla in strömnen...SÅ ÄR DET SAMMA JÄVLA BLOCKMONGOKONTAKT HÄR!

Men död å förintelse!
Men vafan som den överlevare man är så löste jag situationen bra där i hällregnet och nattmörkret- såg en fontän stå i en damm och lite perverst spruta en kaskad vatten upp i atmosfären. Följde fontänens sladd mot en stolpe och sedär! Där fanns en adapter så jag ryckte helt enkelt ur skitfontänen och tog eluttaget. Thug life liksom! Men vad gör man inte för att lilla päronknoppen (läs: ikeamarodören) ska ha det varmt å gött i vagnen... ;-)
Nu ska vi utforska området lite å sen fara å va social å hälsa på lite släkt å stök. Lär nog kanske stå här tills imorrn då det blir hemfärd till helig mark igen. Man vill ju liksom hem å testa allt nytt från Yms! :-D

Inga kommentarer: