lördag 5 maj 2012

Nu är de illa!

Riktigt skitväder råder i glesbygden så jag har inte kunnat vara på sjön idag och detta trauma har lett till att, hör och häpna, jag tittar på sport! Meningslös ishockey! Fyfan jag är orolig över mig själv! Ujujuj vuxna människor som far och jagar en liten plastbit och blir svettig å jävlig! Så dumt...egentligen! Nåja, jag tittade ju inte alldeles förjäves för jag knyter massa löjtackel under tiden och tja...de är ju som spännande emellanåt också denna märkliga sport :-)  Vädret imorrn tycks ändra sig hela tiden på Yr.no så jag vette fan om jag kommer ut på de blå eller inte. Just nu ser de lite ljusare ut, dock rätt blåsigt men...Får väl se imorrn hur de ser ut....annars får jag väll (hemska tanke) stanna inne å kolla på meningslös kaloriförbrukning (sport) igen då...;-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: