måndag 21 april 2014

Snart dags för batalj!

Idag var jag och sanerade storfandräparn. Ja just ordet sanerade var väldigt passande då jag bara körde in skiten i vinterförvaringen i höstas utan att plocka ur nåt efter sista fisketuren.

Wo-hoo jag tror jag uppfunnit en ny sorts penicilin!! Jag gjorde upptäckten på en grön luden falukorvsbit som låg och doftade parfym i en plastpåse i båten. Testpersoner sökes! (på egen risk i de finstilta)

Nu ska jag bara dra om nån strömsladd å flytta kompassen till pillajten så ska de dräpas sen...bara vattenhelvete kommer tillbaka i sjön så de går sjösätta.... Man undrar ju... De har varit rekordvarmt i vinter och således borde de gått lite elektrisk stöt i våra hushåll och således borde inte kraftverket gått så jävla hårt och då borde de finnas en massa vatten kvar...tycker man. Men nej då! Man har väl kört för fullt och sålt elen till Botswana eller nåt...  Vattenkraftsjävel.

Nåfväl, premiären närmar sig iaf... Snart, mycket snart, får man ut på de blå och misslyckas igen ;-)

Inga kommentarer: