lördag 7 mars 2015

Blogg-rejjpad

Ett övertramp av värsta sort! En krigsförklaring!

Jag talar förstås om bloggkapningen igår kväll där någon av mina retardpolare (MARTIN) lade ut sina gaylorddrömmar om falukorvar i mumindalen etc här på min blogg. Det var hårdpartaj i glesbygden och kompjutorn tjänstgjorde som hårddiscospelare i vanlig ordning. Tyvärr missade jag att lösenordet fanns kvar till bloggen vilket naturligtvis gaylord Martin uppenbarade och sen var blogg-rejjpen ett faktum.

Som hämnd tänkte jag först publicera en bild på vederbörande gaylord som jag hitta på fejjan när han står och flashar med sitt nakna likbleka hairy ass mot en bil och troligen gör nåt perverst, men av hänsyn till Genevekonventionen mm besparar jag eder denna hemska syn! Men hämnd i någon form, de kan han då iaf kallt räkna med framöver de satans murmeldjuret ;-)

Inga kommentarer: