söndag 24 maj 2015

Men dra ända in i storsatan!

Fläskade på en jävla broiler som rymt från skitodlingen de sista jag gjorde! De var den fulaste jävel jag någonsin skådat! Totalt sprängfylld med rom och dra åt satan va fanskapet grisa ner i båten!!  Vägde fanskapet (efter att den säkert sprutat ur sig ett halvkilo rom i båten också) och den vägde då prick 8 kg vilket är ett nytt PB för mig. Trots att PB'n är kul kan jag liksom inte glädjas åt såna här jävla skitfiskar... Men men, jag gläds desto mer att jag fick ihjäl fanskapet och upp ur sjön.

Det blev en jävla dramatik iaf då fanskapet tog med sig alla tre paravaner och linor.. Fick HANDDRILLA in hela helvete inklusive paravanerna som sagt och skatboet därtill som uppstod. Men broilern var rätt snäll att ta in i de kalla vattnet så det gick ju hyffsat bra iaf ;-)  Högg på en blåsilver strike pro 12 cm.

Inga kommentarer: