torsdag 27 november 2008

Slutet är nära!

Jag är i knipa!
Varför då undrar ni?
JAG HAR RÅKAT DÖDA KÄRINGAS JULSTJÄRNA!
Ja, ni arma hunsade och förtryckta män därute vet vad detta innebär... Brutalskäll...!
I bästa fall! Brödjävlakavel i pannbenet i värsta...!
Uj uj uj... Hur ska jag klara mig ur detta....
Till saken hör att Sarons ros och kronjuvel inte varit hemma i veckan. Det sista hon sa var: SE TILL ATT SKÖTA MINA BLOMMOR, KARLSLUSK!! ( nått i den stilen iaf)
Ikväll kommer hon hem och jag skyndade mig hem efter kneget för att "liksom ställa allt tillrätta" i hemmet innan rivjärn.. eh.. lilla päronknoppen kommer... Ja ni vet ju hur det kan bli.. Disken hopar sig ju gärna...strumpor samlas lätt vid tv soffan... tvätten... tja.. kort å gott- Det blir lätt lite...vad ska vi kalla det...KAOS... i hemmet när man är själver... Hehe!
Anyway... jag kommer hem och möts av en lukt av typ...ond bråd död... JÄVLAR! Glömt fiskresterna i slasken sen jag kockilerade sist! Ut med skiten- vädra-klart!
Våldsdiska, plocka berg av strumpor...feja...gneta... ordna...
Ah! klar! Nu blir nog lilla rosen glad när hon kommer.... men plötsligt ser jag.... :
Julblomman! jävulensjävlar! Har glömt att vattna eländet (och alla andra)
Ja ni ser ju skicket på blomjävulen.. Svårt stendöd! Försökte återuppliva den medelst vatten men icke... Mun mot blomm metoden vågade jag inte ty jag tror blomm-aset är giftigt
Nu är det kokta fläsket stekt... Hur ska jag klara mig ur detta...
Kan man skylla på ett ufo...? nä.... för långsökt... Hm... jag kan ju hävda ATT jag vattnat den men att den torkade ändå pga den globala uppvämningen... Hm... KAN fungera...
Men för säkerhetsskull gömmer jag nog brödkaveln som står brevid den fula kockäggklockan på bilden...


Ja gott folk- Överlever jag detta får det nog betraktas som ett mirakel...
Snart kommer hon... *gulp*.... fader vår som bor i himlen.... helgat va ditt namn... eh.. ty ditt rike såsåm.... nånting.... beskydda en gammal snäll fiskare från ondo.... eh... Amen!
Hm... kanske borde ha konfirmerat mig... :)






7 kommentarer:

Anonym sa...

Men de e väl bara att handla en ny blom jävel till henne:P haha Men annars tror jag att de där me global uppvärming skulle funka:P hehe
Jaja lycka till:P
ps de verkar visst som du skulle haft hockey sakerna nu också:P

Anonym sa...

HAHA! Känner igen situationen.
Har du ingen katt du kan skylla på, säga att den petade ner den i golvet och att du har slängt den?
Köpa en ny åker du nog på hur det än är. väntar med spänning på hur detta ska utveckla sig :)
/Micke.S

Tomas "Blydonker`n" sa...

Jævlar va god du er til å fortelle storyen. jeg lo hele veien hehehe.
men føler godt med deg og hoppas du overlever.....gleder meg allerede til fortsettelsen hehehe av storyem altså hehehe.

Blydonkern

Anonym sa...

Starkt jobbat grabben! Gå på en sån enkel, Vattna blommorna är helt enkelt ett måste. Tvätthögar, disk och allmänt kaos kan man förhandla sig ur med en chokladask eller liknade, men går blomman åt helv. är du såld. Men Sparrisen och jag ska sätta din nystulna julgran på din grav.

Skåningen sa...

Säg att du torkat den för att kunna använda den några år, det är ju ändå kristider.

teamnappet.se sa...

Frågan är ju om han överlevde den döda blomman?
Inget inlägg eller något annat livstäcken har kommit sedan hans tanta kom hem.
HALLÅ Lever du????

Johnny Storfan sa...

Puh!
Jag lever men det är knappt!
Tack för alla tips - Dessvärre gick hon inte på dom ;D
Hur det gick? Se kommande inlägg :)